Znalb ince düşünceniz için çok teşekkür ederim bebelac gold dışındaki hiç bir mama yaramadı bize hep kabız etti bi tek bebelac gold kullanabiliyoruz çok şükür ama fiyatlar baya arttı ya ayda 4 kutu gidiyor oda 1000 TL yi geçiyor 2 aylığız şuanda daha büyüyecek daha çok almamız gerekecek ve daha fazla tutucak ne yapacaz bilemiyoruz vallahi ya