Kızlar 1 haftalık bebeğim var sarılık vardı artmış 16 çıktı değer eğer yarın kan değeri düşmezse mavi ışık tedavisi alcak. Sağım yaptığım süt yeterli mama verme dedi doktor biberonla onu içir dedi ama nafile. Kesinlikle uyanmıyor ne yaptıysam yok. Siz neler denediniz çok korkuyorum