bananeabiya yok canım kontrollu yatirirsaniz sıkıntı olmaz.. ben 2 ay oldu dogum yapali 3.cocugum bu dogdugundan beri yuz ustu yatırıyorum. Zaten saga sola dönmesi cok zor oldugu icin oyle bir risk olmuyor birde uykusu daha uzun oluyor çünkü kendini uyandirmiyor ayrica genelde ilk 3 ay gaz proplemi oldugu icin bu sekilde daha cok hoslarina gidiyor