AbEsMu130125 İki gündür oğlumu sütten kestim dün göğüslerim şişti bugün daha da kötü koluma bile vuruyor acısı masaj yaptım ılık duş alıyorum iki defadır ama aynı hastaneye mi gideyim acaba
ceriio AbEsMu130125 mastit olabilir benziyor daha ileri seviyesi ateş titreme falan yapıyor göğsüne soğuk uygulayabilirsin iyi geliyor sütü kacirmak için sıcak uygularsan gelir sagarsan da gelir ben geri götürürken doktor ilaç yazmıştı bana eczaneden onu almistim o ilaç sayesinde sütüm gitmişti
AbEsMu130125 ceriio ılık su ile duş aldım üç dört defadır ama pek fayda etmedi buz bıraktım şimdi üstüne hamileyim belki antibiyotik iyi gelmeyebilir
ceriio AbEsMu130125 hamilelikte antibiyotik kullanılıyor ama doktor kontrolünde. Ben çok kullandım hamileyken antibiyotik mecburen. Sen bu mastit olayini doktoruna şöyle en iyisi o yönlendirir seni bence
AbEsMu130125 ceriio devlete gidiyorum maalesef orda da randevu bulana kadar canımız çıkıyor teşekkür edrm yine de