Kızlar bebeğim tam 1 yaşında 2 aydır idrar yolu enfeksiyonu ile mücadele ediyoruz 2 kere antibiyotik aldık ama oran bir türlü aşaya düşmüyor.. ıslak mendil kullanmıyorum pamuk ve su ile temizliğimizi yapıyoruz.. bugün 3. kez tahlil verdik sonuç yine aynı.. başına gelen var mı? 🤦🏻♀️