Dorukbusra 6ay 6 günlük erkek bebeğim var ve şimdiden yürümek istiyor. Maşallahımız var ay olarak biraz önden gidiyoruz. Bende ara ara yürüteçe bindiriyorum 10dakıka falan sizce zararlı mı?
Patron1bebeginannesi Dorukbusra günlük yarım saat bindirdim, belki biraz daha fazlaya kaçmışımdır, zararını görmedim kişinin kendi tercihi ama doktorlar önermiyor
incitomm Dorukbusra ben hiç almadım bile her akşam yurumesi için teşfik ettik 11 aylıkken yürümeye başladı ben kıyamadım zararli çocuklar en doğal şekilde gelismeli 🙏 bu benim fikrim 🌺
Melis1706 Dorukbusra annem hediye aldi sadece ustundeki oyuncaklariyla oynadi 9 aylik oldu yurume arkadaslari gibi ittirip yurumeye calisio amacina gore biraz farkli kullandi😂
Asiye1102 Dorukbusra bizim doktor kalça kaslarının gelişmesi için önerdi bende yarım saat kadar bindiriyorum
lceLady Dorukbusra 5.aylikti kullandim 7 aylikti emeklemeye basladi biraktim ayaga kalkmaya baslamisti engel olsun istemedim..sonra tamamen kaldirdim. yemek yaparken binerdi sadece
sarmaliklahana Dorukbusra Ben hiç kullanmadım kızıma. 9 ayda emekledi 12. Ay desteksiz yürümeye başladı
Bibebek_ Dorukbusra doktorum özellikle uyarmıştı bindirme çocuk parmak ucunda yürümesin ayaklarında sorun olmasın diye bilginiz olsun sizin de ben çok taraftarı değilim ben şortundan destek veriyorum koltuklara tutunuyor öyle daha sağlıklı geldi bana