Şuan diyarbakırda değilim ama doğumu dicle memorial de yapmıştım, oğlum anne karnı enfeksiyonu ile doğdu, doğduğu gün 600 gr kilo verdi. Normalde bu durumda 1 hafta ila 10 gün bebekler küvezde kalırken biz dr. Ersin (Gözkeser) Bey in profesyonelligi ile kuvezsiz anne yanında 3 günde tedavimizi tamamladık. Hatta Ankara ve Konya da 2 farklı doktora saat saat çıkan tahlil sonuçlarımızı gönderdigimizde 2 si de baslangicta küveze girmeli dedi. Anne bebek ilişkisini de çok önemseyen biri. %100 tavsiye ederim. Şuan orada olsam Onunla devam ederdim.