Benim bebeğimde 10aylik ateşi oluyor huysuz hiç bişey yemiyor antibiyotik kullandık ilk baş doktor ciğerlerine enfeksiyon inmiş dedi hava kullandık sonra ben gne götürdüm bu sefer kulakları iltihap olmuş dedi ama ateş düşürücü vermedigimiz zmn. Ateşi cikiyor gne