Selam anneler, bebeğim 10 aylık oldu 1 haftadır gündüzleri uyuyup gece uyumuyo. Sabah 7de uyanıyo. 10da ilk uykusunu yapıyo 2 saat. Sonra 4te ikinci uyku gene 2 saat 🤦🏻♀️ 9da akşam uykusuna yatırıyorum ama gece 12de bi uyanıyo sanki sabah olmuş gibi. sabaha kadar yarım saatte bazen bir saatte bir uyanıyo. Gündüz uykularında 1-1,5 saat sonra uyandırsam o kadar ağlıyo ki bacaklarıma yapışıyo tekrar uyumak için bütün günü burnumdan getiriyo. Ne yapıcam ben ya uykusuzluktan mahvoldum geceleri full ayaktayım. Bide atak haftasına girmiş galiba uzun sürüyomuş 10.ay atağı