Benim bebeğim 5 buçuk aylık Cumartesi günü doğduğundan beridir 3. Boyamı da boyattım öncekilerde daha küçüktü ve hiç bi sıkıntı olmadı çok şükür uyuduğunda boya işlemini tamamlayıp kurumuş şekilde bebeğimin yanında oluyorum
hamileyken sorun olabilir belki diye boyatmamıştım sadece