Ben aslında iktisat mezunuyum evlilikti bebekti is deneyimim olmadi. Simdide universite mezunlarina taninan bir haktan yararlanmak istiyorum 2. Universite acikogretimden, bebegim daha kucuk o buyurken bir yandan acikogretim okumaya karar verdim ve online olarak yapabilecegim bir is alani olsun istedim grafik sanatlari bolumune karar verdim. Zaten tasarim da ogrenmek istiyordum. Bu bolumde 4 yillik bebegimle yapabilir miyim acik ogretim okuyan yada bu bolumu bilen okuyan anneler biraz fikirlerini paylasirsa cok sevinirim 🌸