Kızlar merhaba. 4 ay önce normal doğum yaptım. Özür dileyerek ve çekinerek sormak istiyorum. Tuvalet esnasında özellikle büyük tuvaletimi yaparken aşırı acı hissediyorum sanki cam keser gibi. Ve yaptıktan sonra da çok sızlıyor sanki taşla çizer gibi aşırı sızlıyor ve 10 dakika falan sürüp geçiyor. İnternette biraz araştırdım makat çatlağı büyük ihtimal. Normal doğum sonrası görünen birşeymiş. Size sormak istediğim şey daha önce yaşayan varsa ne yaptınız geçti veya rahatlattı ? Şimdiden teşekkür ederim cevaplayan herkese.