Guler123_ Kızlar doğuma 1 ayım kaldı 9 Eylül’de doğum yapan var mı varsa tecrübelerinizi paylaşırmısınız hijyen ortamı nasıl nasıl bı muameleyle karşılaştınız doğuma asistan mi ebe mi doktor mu giriyor tecrübelerinizi paylaşırmısınız benimle
whiteblack Guler123_ dokuz Eylül Erkan çağlıyan prof da oldu doğumum çok iyiydi ben memnun kaldım özel oda istedik ücretli
Ege_eylul Kızımın dogumu orda olmustu 9 yıl önce benim icin pişmanlıktı ama 9 yılda cok sey degistir diye düşünüyorum