Kızlar bizim bebeğimiz tüp bebekle oldu bende pco eşimde ileri hız problemi vardı 3 senenin sonuda tüp bebekle hamile kaldım çok şükür. Bu şekilde olupta sonradan kendiliğinden hamile olan varmı aranızda yada cevrenizde sizce korunmam gerekiyormu sonuçta doğal yollardan bebeğimiz olmadı olma ihtimali olurmu bu arada çocuk istemiyoruz şu anda