Edaltundag Merhabalar bu durumu yaşayan var mı varsa lütfen yazsın. Kaç doktora gittim sebebini bulamadılar. Göğüs ucumdan sertleşmiş süt topları çıkıyor minik minik. Daha doğrusu çıkamıyor ve ucunu tıkıyor tırnağımla sanki sivilce patlatır gibi çıkarıyorum 😓 2 aydır göğüslerimde sorun var bu durumu yaşayan ya da sebebini bilen varsa lütfen yazsın🙏
gltkntugce Edaltundag benim bebeğim 9 aylık oldu halen yaşıyorum sizin gibi ne yazık ki başlarda bu durumu çözememiştim ve göğüslerim çok kez şişti bir kez mastit oldum hatta antibiyotik kullandım. Lesitin diye bir madde var onun iyi geldiğini okudum onu kullandım yok yine fayda etmedi. Nedenini bilmiyorum ama ben sürekli göğüslerimi takip ediyorum şişlik var mı diye. Eğer elime gelen bir şişlik olursa elle sağım yapıyorum ve dediğiniz gibi o beyazlıkları çıkarmaya çalışıyorum eğer bir çözüm bulursanız bana da yazarsanız sevinirim 🌸
Aynenkanka Edaltundag süt incisi, sebebini bilmiyorum ama aktardan ingiliz karbonatı alın, epsom tuzu olarak da geçer. Bardağa su koyup içine 1 çay kaşığı atıp karıştırın, göğsünüzü bu suyun içinde bekletin. çözülecektir🙏
Edaltundag gltkntugce ben de 26 adet antibiyotik iğne kullandım ilaçlar da cabası göğüslerimi iltihap sarmıştı şu an iltihap yok diyor doktorlar ama ne olduysa ondan sonra başladı tekrar gideceğim doktora inşallah çözüm bulan biri yazar da ikimiz de kurtuluruz 😓
gltkntugce mhdmraa acı eğer şişliği farketmez de iyice şişerse göğsüm çook ağrısı oluyor ama farkedip boşaltırsam eğer olmuyor
Edaltundag mhdmraa benim emzirirken çok acıyordu yanma oluyordu felaket şekilde emziremiyordum tekrarlar mı bilmiyorum
mhdmraa gltkntugce benim mastit degil ama ucu cok acıyor ya sadece sol meme oluyor ucu beyaz oluyor cok kotu acıyor ne sürsem fayda etmedi
Edaltundag mhdmraa benim dayanılmayacak şekildeydi doktora gittim antibiyotik kullandım uzun süre o şekilde rahatladım ama tekrarlama riski var dediler doktor 4 doktora gittim 5. Ye randevu aldım :( normalde emzirmeyi bırakman lazım ama bebeğin çok küçük dedi biri
mhdmraa Edaltundag bebeğim 14 aylık olacak memeye cok düşkün erken bırakmak istemiyorum ama çok acı çekiyorum hangi bölüme gittiniz
Edaltundag mhdmraa zaten eğer acı birkaç gün içinde geçmezse hemen doktora görünmek gerekiyormuş benim göğüs ucundaki acının sebebi enfeksiyonmuş ihmal etmemek gerekiyor ben günlerce geçer diye bekledim doktora gitmedim çok pişman oldum ama iş işten geçmiş enfeksiyon göğsümü sarmıştı ihmal etmeyin lütfen. Genel cerrahi bölümü bakıyor devlet hastanesine gittim 3 kez hiçbiri ilgilenmedi özel hastanede bir doktora göründüm sağolsun o anladı hemen.
Edaltundag mhdmraa teşekkür ederim size de inşallah çabucak atlatırsınız göğüs ağrısı hiçbir şeye benzemiyormuş🙏
Edaltundag Aynenkanka süt incisi de çok yaşadım bu başka bir şey süt incisi kanalın üzerini deri örtmesiyle oluyor, bizdeki damardan sertleşmiş süt topları gelmesiyle oluyor