Kizlar oglum 8 ay 14 gunluk 1 hafta once kadar dis cikardik hem hic anlamadik ates vs. Yapmadi sadece ufak bi huysuzluk oldu o kadar onun disinda rutin hersey normaldi neyse ilk disi olmasina ragmen alt on veya ust on disler degil de alt ön disin yanindaki disi cikti bu normal mi netten baktim bisey de anlayamadım basina gelen var mi benim bildigim ilk ust veya alt on disler cikar bizim yan dis cikti fotograf da ekleyeyim hatta boyle olanlariniz var mi ?
