egee_momm ben de doğduğundan beri silikon meme ucu kullandım 4. Ayda takmadan verdim aldı öncesinden ağlıyordu asla almıyordu ara ara deniyordum ama 4. Aya gelince kendi kavrayıp aldı şükür bu günümüzüde 😃 hiç bırakacak gibi gelmiyordu uygulamada kızlar bırakmaz öyle devam eder diyenlerde vardı umutsuz olmamak lazımmış 😇