Yasem1n Selam herkese. İkinci kez anne olmaya hazırlanıyorum. İki kez normal doğum yapan var mı aranızda. İkinci ilkinden kolay mı nasıl geçti. Korkuyorum açıkçası. Tecrübeli annelerim bilgilendirsin lütfen.
Prensesannesii44 Yasem1n evet 12 de gittim 14.38 de doğmuştu ilk evladım kızımda aynı 11.30 gittim sancı falan filan 13.30 14 arası doğmuştu