Asemkar Kızlar 3 aylık bebeğimin tirnaklari biraz uzamisdi bende keseyim dedim ve 1 tane tırnağını az bişey fazla kesmisim ve kanadı az az eşim görürde cok kızar napayım lütfen bilgi verin nolur
Zumra_Fatma Asemkar eldiven takın dicem de olmaz esiniz bebeginizin parmaklarini incelemiyorsa ve cokda gorunmuyorsa karismayin
Gamzosgamzos Asemkar eşiniz neden kızıyormuş annesi olarak bilerekmi yaptınız sanki ay ne değişik insanlar var ya
uykusuzanne__ Asemkar eşim görürde cok kızar napayım Bilerek yapmadınız o yüzden kızmaya hakkı yok senin de çocuğun o eşinin çocuğu oldu kadar
Asemkar Gamzosgamzos niye dikkat etmiyorsun der canım kızar üstelik kayananm görorse derki bunun burasina bölmüş der sinir küpleri
oglumubeklerken Asemkar offff bilerek yapmadınız sonuçta, annesi sizsiniz çocuğa bile isteye zarar verecek değilsiniz. Kocanıza ve kaynananıza laf düşmez bu konu ile alakalı.
senemmgncr Asemkar ya ne olucak birşey olmaz anlamaz bile de sen annesin kimse kızamaz sana değerini bildir
Minikprenseees Asemkar hiçbir anne bilerek çocuğuna zarar vermez ki ?Bunu eşiniz de yapmıs olabilir insanlık hali yani.Her şeyi mi saklamaya calisacaksiniz büyüyene kadar
Ayfa1608 Asemkar çok biliyorsa kendi kessin. Bende bazen fazla kesiyorum sürekli elleri hareket halinde olablir böyle şeyler gayette normal