oglumubeklerken bende düşünüyorım yavaştan 19 buçuk aylık kızım ve gece emdiği için reflü olma ihtimaline karşı yün yastık öneriyorlar terletmiyor ve daha sağlıklı diye ağzını gözünğ burnu onu soluduğu için viscoda öneriyorlar ama ben sanırım ince bi yün yastık yaptırcam