mugee91 sizdedemi 12aylık? Her gün daha beter oluyor benimkisi🤦🏻♀️ 12ay 14günlük benim kız. Zaten zor bir bebekti aşırı. Uyumayan huysuz. Şimdi 10 kat fazlası oldu. Sürekli yapışık bana kucağımdan inmiyor kimseye gitmiyor. Gecu gündüz uykularımız berbat🤦🏻♀️ bay bay night verdim ona rağmen uyumadıı. Artık istemsizce kucağımada almak istemiyor. Ağlıyo ancağ bırakıyorum ağlasın istediği kadar. Yıldım vAllah