Senem_sygl01 Ne alaka ya? NE ALAKA? Kızım 12 yaşında. Her sene 3 gün mutlaka anneme bırakıp karı koca veya arkadaşlarımızla çocuksuz tatile gideriz. Çünkü biz sadece anne baba değiliz. Yalnız zaman geçirip, çocuklarla yapılamayan şeyleri yapmaya da ihtiyaç duyuyoruz.
Kızım da anneannesiyle kalmaya bayılır, gayet güzel zaman geçirirler.