Kızlar ben bu Eylül ayında göreve başlayacağım diye niyetlenip ücretsiz iznimi Haziran ayında bitirdim. Yani Hazirandan beri maaş alıyorum . Okulumuz sabahçıydı eşim öğleye kadar bebeğimize bakacaktı . Bu sene öğleci olacakmışız müdür bey yeni bildirdi . Ne yapacağımı bilmiyorum. Bakıcı ayarlamaya çalışıyorum şu an dediler gibi. Tekrar ücretsiz izin alma şansım var mı ? İdare nasıl karşılar başına böyle bir şey gelen var mı ?