Fahriye1987 Merhaba hanımlar ben önceden hipp organik kullanıyodum, ancak şimdi ücretsiz izne çıktım ve mama fiyatları malum, bebelaca geçtim. Kullanan var mı memnun musunuz? İçeriği vs nasıl sizce?
Melike-emirasaf Fahriye1987 en pahalı mamaları kullandım hepsini hemde ama bebeğim sevmedi hiç birini en son Bebelac a geçtim onu da severek içmiyo ama diğerlerine nazaran daha iyi verebiliyorum içeriği temiz ama içeriği en temiz olan mamalarda da bitkisel yağlar var ve kokuları keskin her mama aynı bence sadece tadlari degisik