18seda07 Kızlar 28 günlüğüz ve gazımız çok fazla oluyor doktorumuz damla verdi de kullandık pek bir işe yaramadı. Sizler de durum ne ? Neler yapıyorsunuz gaz sorunu için
Beyzaaaaaaa 18seda07 sap simplex de al benım cocugum cok gazlıydı cok cok bi etkisi olmuyordu ama en azından rahatlıyordu bununla