Aryaimoms Ya ne alakası var nörolojiyle kadın da abartmış bence yine de siz bilirsiniz ama büyüyor çocuk yavaş yavaş aklı ermeye başlıyor normaldir yani büyümek kolay mı ? Endişelenmeyin bence benim de oğlum 14,5 aylık o da aynılarını yapıyor sonuçta bir birey yapısı mizacı farklı karakteri farklı kendini etrafını tanımaya dünyaya alışmaya çalışıyor herkesin dediğine çok takılmamaya çalışın yoksa işin içinden çıkamazsınız😇 Enerjini atmaya yönelik etkinlikler yapın bence dışarı da dolaşmak yürüyorsa yürüyüş yapın temiz hava alsın oynasın yorulsun