Selamlar hanımlar bel ağrım şikayetiyle geçen yıl hastaneye gittim emar istedi doktor ilerlemiş boyun fıtığı var dedi fizik tedavi önerdi kızım küçük olduğu için gidemedim son zamanlarda kafamın arkasında bir anormallik var gibi agrimi desem ağırlıkmi desem bilemedim piskolojikmi onuda bilmiyorum dün sağlık ocağına gittim kan değerlerime baktırmak için değerleriniz çok çok güzel maşallah dedi
Nörolojiye gitme imkanınız varsa gidin dedi smdi size sorum şu boyun fıtığı ne gibi şikayetlere yol açar bilgisi olan paylaşabilirmi Allah razı olsun şimdiden doktora gitmem için kızımı birakcak hiç kimsem yok belki bilgisi olan vardir dedim