papatyam-34 ecosummm sert kabuklu galiba ot böceği mi ne öyle diyordular bize de en çok gece cam açıkken giriyor kokan böcek kalkan böcek de diyen var 😂 internetten bu isimlere bakınca da bu böcek çıkıyor çok yönlü ismi 😂😂😂
ecosummm papatyam-34 ay evet sert bir böcek sanki benim bu ara hep yeşillik camın dibi de ağaç dolu ordan mı acaba
AyKUSUM Allah affetsin istemeye istemeye görünce terlik atıyorum 😔 görünce öldüresim geliyor, geçenler elektrikli süpürge ile çektim öldürmedim
Melike-emirasaf AyKUSUM ya bende çok korkuyorum deli gibi hemde tiksiniyorum bütün böceklerden küçük büyük farketmiyo eşimde benim tam tersim eline alır seve seve dışarı gönderir ben evde böcek olduğunda diğer odadan çıkmıyorum eşim gelene kadar bende cesaret edip süpürgeyle çekiyorum ya Allah affetsin içim kiyiliyo çekerken sanki kendi içime cekiyorum iyk 😂😂