Selin39 bizimki 4 ay 9 günlük aynı valla gündüz beşiğinde uyuması imkansız keşke 10 dk uyusa koyar koymaz uyanır :) ayağımda sallıyorum yere bırakıyorum bi 15 20 dk anca uyuyor sonra uyku alamayınca mızmız oluyor bende ayağıma alıyorum hiç indirmiyorum o uyuyo bende uyuyorum en azından evet iyi bişey değil ama napıyım daha küçük uykuyada ihtiyacı var yani biz doğduğundan beri böyleyiz 3 aylık olana kadar kucağımda uyuttum 3 aydan sonra ayağa alıştırdım şimdide 5 6 aylık olana kadar ayakda uyusun ondan sonrası Allah kerim 😂