Srpzngn kızım 7.5 aylık, 6 aylıkken eline bebe bisküvisi, meyve ve sebzeleri bütün olarak verdim. Mamalarını birAz daha katı yaptım. Şu an 7.5 aylık, eline bir şey verdiğimde iki dişi ile onu koparıp koparıp yiyor. Pütürlüleri de gayet güzel yiyor. Eline bütün vermeyi denediniz mi?