Şunuda söyleyebilirim benim kızım hiç gündüz uyumazdı sallama bittiği anda direk uyanırdı yerine koyduğumuz anda uyanırdı sürekli dışarda geziyorduk bebek arabasında uyusun diye ama şimdi maşallah uyku süresi arttı yatağında uyuduğu için hareket ettirmiyoruz bu yüzden rahatlıkla uykuya geçebiliyor çok memnunum herkese öneriyorum denemelisiniz bence sabır lazım ve pes etmeyin ilk gün 40 dakika uğraştım ikinci gün de o şekilde ama sonrasında 15 dakikaya 5 dakikaya kadar indi tek uyku eğitmenlerinden farklı yaptığım şey ben uyku düzeni oluşturmadım çünkü uyandırmak istemiyorum uyuyunca bu yüzden uyku sinyallerini bekliyorum uyku aralıklarına dikkat ediyorum akşamda yedi veya 9:30 arası mutlaka uyutuyorum gece uyandığında da mama ile besleniyor mama veriyorum veya baktım muzırdanıyor rüya öğünü yapıyorum o şekilde şu anlık pes etmeyin deneyin derim☺️