Sssdt Benim kızımda şuan 10 aylık aktif bi emekleme yok daha oturmasında sıkıntı yok desteksiz oturuyor otururken emekleme pozisyonuna geliyor sadece ama geri oturmayı beceremiyor mesela doktorumuz desteksiz oturuyorsa sıkıntı yok ayrıca emekleme bi gelişim basamağı değil emeklemeden de yürüyen birsürü bebek var dedi ve gerçekten öyle telaş etmeyin bence herşeyin zamanı vardır her bebek farklıdır