sifauzun2 Ay aşılarını nasıl gecirdiniz ateş falan oluyor mu rotayinın ilk dozunu yaptırdım ama menenjite daha başlamadım siz ne zaman başladınız
Besteee sifauzun2 menenjit 7. Ayda yaptırcam 4. Ay aşısı ve rotayı yaptırdım o akşam öğleden sonra sürekli ağladı genelde sakin bir bebektir pek ağlamaz ağrısı oldu baya
SevcanEmir sifauzun2 ben bugün 4. Ay açılarını yaptırdım şuan da uyuyor ☺️ 3. Ayda rota ve menenjit başladık, o gün çok huzursuzlanmıştı 😓 3-5-12-13. Aylarda diye önerdi menenjiti doktorum
honeyson Besteee bağışıklığının güçlenmesi için de 6. Aydan sonra başlamak iyi olur demişti bize de bir doktor . O zaman her aşıdan 2 şer doz mu yaptıracaksınız
sifauzun2 SevcanEmir menenjit bitmek bilmiyor ya doktor ister şimdi istersen 6. Aydan sonra başlayalım dedş bende bekliyorum çünkü menenjit zor geçiyormuş 😩
SevcanEmir sifauzun2 bexero ve nimenrix isimleri benimkilerin. Bexero 3 doz nimenrix 1 doz yeterli olur dedi. Ben de biraz pimpirik anne olarak erkenden başlamak istedim, allah evlatlarımızı korusun 🙏🏻