Aslında çok da yiyen bir insanım eşim evden çalışıyor sabah akşam 2 öğün dolu dolu yiyoruz ona yaradı sadece evlendiğimizden beri 20 kilo aldı ben hala aynıyım🥺 doğum bile kilo bırakmadı bende 168 boyum 58 kilom. Emzirirken falan göğüslerim çok güzeldi şimdi onlarda gitti özgüvenim düştü iyice onları da büyütmek istiyorum siz neler yapıyorsunuz varsa tavsiyeleriniz bekliyorum🌸 kan değerlerim de falan hiçbir problem yok bu arada