Omerinannesi34 Abartacak birşey yok kuzum. Lokal şansın varken çok ayaklanmadan yaptır kurtul. Eskiden anestezi olmadan usturayı tutan kesiyordu. Bir de bizde pipi yapışık ve dar olmasına rağmen çok temiz atlattık.
Rumeysa_18 Omerinannesi34 sen yazmışsın. Alparslan aşçı iyi diye bu ikisi arasında kaldım şu anda tek sıkıntı devlette kan sırası falan Beninm eşim hiç sevmiyor beklemeyi öyle şeylerle uğraşmayı özele gidelim diyor direk
Rumeysa_18 Omerinannesi34 dil bağı kesildi oğlumun genel anestezi yaptılar kan tahlili yaptır anesteziye git çocuk doktoruna git onay al derken saatlerce kaldım kartal Lütfi kırdarda ya