ekininannesi7 Merhabalar bebeğim 13 aylık anne sütü alıyor. 1 aydır ek gıdayla ilgili ciddi sıkıntılarımız başladı diş çıkarma evresini geçti. Tadına bakmadan ek gıdayı reddediyor. Bunu yaşayıp çare bulan var mı? Kaç saatte bir emzirip katı gıda veriyorsunuz?
Feyzosumunannesi ekininannesi7 benim bebeğim de yemiyordu doktorumuz emzirmeye azaltmami söyledi sadece uykuya gecerken emziriyorum buda gün içerisinde 3 u geçmiyor düzeldi çok şükür
teachermom07 ekininannesi7 12 aylık olacağız yaşına girmek üzere . Emzirmeyi sadece uyku öncesi yapıyorum diyebilirim. Kolay dalıyor uykuya . Uyandığı zamanlar hep ek gıda teklif ediyorum .
Zehoou ekininannesi7 sütten kesmeyince çözüm bulamadım ben 17 aylık kestim ve kurtuldum süte güvendiği için yemiyor bebek benim kızımda öyleydi