Gamzeliff Kızlar ıhlamur çok iyi kan yapıyor ve sakinleştirir biliyorsunuzdur annemde küçükken hep verirmiş benm bebegmde smdi 6.5aylik 1.5ay oldu ek gıdaya geceli svermek istiyorum ama sizce vereblrmym az demleyip,siz ne zaman verdiniz
Azraada58 Gamzeliff ben sabah kahvaltısında bisküvisini ıslatıp veriyodum su yerine o daha iyi oluyodu ama direk vermedim hic canm
Gamzeliff Azraada58 o da iyi fikirmis canm,ama benmki pek yemiyor zar zor içer mi acaba diye düşündüm de biberonla