Benim direk sütüm gelmişti ama kuzeniminde aynı şekilde sezeryan oldu bir gün sonra damla damla sütü geldi şuanda yeterli geliyo sütü sarılık olmaması için bende mama + anne sütü devsm edin gelmese bile verin mutlaka çektikce gelicektir ben de kuzenimde rezene içmiştik belki onun etkiside olabilir çok içmemek kaydıyla deneye de bilirsiniz