Bizde aynı konudan sikintidayiz 5 aylık olduk bugün. Önce bezi çok az ıslanıyordu. Emmesi çok azalmıştı anca uyku geçişlerinde emiyodu. Sonra bezinde pembemsi lekelerde görünce gittik hastaneye. Pembe lekeler önemli bişey değilmiş kristallesme diyolar sıvı azalmasindan oluyomus. İdrarında mikrop görüldü bir hafta antibiyotik tedavisi gördük idrar temizdi çıktık. Bir ay oldu hala sarı ve kokulu idrarı su da iciriyorum ama düzelmedi. Yeniden götürdüm idrar pek temiz çıkmadı ama kültür temiz oyüzden bişey yapmadılar kafam allak bullak bu konu beni çok geriyo