Aylizzcmn Kizlar aventin biberonu siparis ettim 1 tane 125 lik digeri 230 sanirim neyse plastik geldi ben dikkat etmemisim siparis ederken cam diyerekten siparis verdim ve hosuma gitmedi gibi plastik siz ne dusunuyorsunuz ? Cam mi iyi plastik mi ?
UraSsmom Aylizzcmn Cam iyidir ama kırılması dert bizimki dün kırıldı mesela kafasıyla baş başa kaldık
Ayfa1608 Anneyim-a lansinoh kaç ml lik kullanıyorsunuz bebeğiniz kaç aylık bide onun uçları satılıyor mu biliyor musunuz akış hızı olarak ? 3 ay 21 günlük kızım da acaba uçları değişiyordu akışı hızlandırsam mı biraz diye düşündüm
Anneyim-a Ayfa1608 150 mm 5.5 aylık hala 120 cc bile zor içiyor 90 içiyor genelde şuan yetiyor akış hızı yavaş evet uçları satılıyır ama bence değişmeyin yavaş daha iyi gaz yapmaz
Uffsananebeslk Aylizzcmn Hepsiburada gibi yerlerde mika satılıyo ben amazondan almıstım cam , ama ufağı kırıldı büyüğü var. Bi tane plastik iyi olur gezmeye giderken
tekbasimabakiyorum Aylizzcmn bir süre sonra elleriyle kendileri tutmak istiyorlar bu yüzden bpa içermeyen plastik daha iyi. Kafalarına gözlerine düşünce acıtma ihtimali yok
yagmurkokusu_ Aylizzcmn evde cam dışarıda plastik olanı kullanıyorum camın kırılma olasılığı çok yüksek olduğu için.
Ayfa1608 Anneyim-a tamam canım teşekkür ederim. Benim bebeğim de 70 falan anca içiyor sıcaklardan sanırım iştahsız🥴
edsn1 Aylizzcmn kesinlikle cam değil hem ağır hem kırılma tehlikesi var mamayı doldurunca da ekstra ağırlaşıyor çocuğun yüzüne düşer falan ne gerek var
ArvenMom Aylizzcmn aventin bütün cam ve plastik serilerini kullanıyorum valla ikiside güzel ama cam sıkıntı düşüp kırılma konusunda ben 3 tane kırdım malesef plastik daha iyi