Merhaba anneler altı ay önce doğum yaptım diz kapaklarım çok açıyor kemiklerim çok açıyor doktora gittim ayağımı indirip kaldırdı bir şey yok dedi bunda ilaç verdi kullandım ama hiçbir faydasını görmedim sizin önerebileceğiniz bir ilaç var mı ya da yapabileceğim bir krem gerçekten ayağa kalkarken tutuna tutuna kalkıyorum