Ballloglum Bir an kendim yazdım sandım 🫠 Bende öğretmenim, çok okuyup, çok araştırırım herşeyi. Kızım doğmadan önce daha rahat biriydim genel olarak, hatta çevremdekiler psikolog gibisin konuşman huzur veriyor, ne güzel rahatsın derdi herşeyin iyi tarafından bakardım 🙃 Riskli gebelik, hamilelikte covid ve lohusa döneminde insanların boş hareketleri nedeniyle pimpirikli bi insana dönüştüm, kızımın herşeyine çok dikkat ederim, yakından takip ederim, hep kafaya takıcak birşey bulurum, kendim hastalanınca kötü birşey olursa, kızım yalnız kalırsa diye düşünüp üzülürüm, anksiyete sanırım bu, terapiyle düzelebiliyor ama çok uzun sürüyor diye biliyorum, kuzenimin eşinde anksiyete var senelerdir terapi alıyor ama pek işe yaramamış, bir sürü fobim de var, gitsem baya bi seans almam gerekir sanırım 😅 Bir ara kişisel gelişim kitapları okuyordum ama şuan onada vaktim yok, bebeğinizi tek başınıza büyütüyorsanız benim gibi ana sebeplerden biri bu olabilir, onun dışında tetikleyen birşeyler mutlaka vardır zaten sizi derinden etkileyen, umarım atlatabiliriz 🦋