bakkalemzigi üslubum da bir sorun yok , algınızda bir problem olabilir mi ? Buraya yazıp bir yorum istemişsin ve yaptım , söylemimde herhangi bir yanlışlık yada hakaret yok ama ısrarcı olursan elbetteki bunu bende sağlayabilirim sana en alasıyla . Çok biliyorsan sormayacaksın belliki bilmiyorsun bilseydin yazmazdın , kimse burdan sizin kaprisinizi çekmek zorunda da değil tavrını sana iade ederim okey ?