Bebeğim 1 yaşına girmek üzere şimdiye kadar hep ona özel olarak yemekler ara öğünler hazırladım bizimkilerden tuzlu baharatlı vermedim hiç. 1 yaşına girdiğinde nasıl yedirmem gerekiyo bize hazırladıklarımdan onada yedirebilir miyim? Yoksa yine ona ayrı hazırlayıp yavaş yavaş mı başlasam bizim yediklerimizden vermeye? Bu arada formül süte de devam ediyoruz