Aleyunll Kızlar normal doğum sonrası yüz üstü ne zaman yatabildiniz ? Tecrübesi olan yardımcı olabilir mii
tomvejerry Aleyunll 9ay boyunca yan yatmaya alışmışım yüz üstü yatınca belim ağrıyordu ilk zamanlar ama sonra düzeldi eve gelir gelmez de yatılır bı sorun olmaz
eez Aleyunll özel değilse siz neden yatamıyorsunuz nasıl ağrı oluyor ki? Doğumhanede ve odaya geldikten sonra karniniza bastırarak masaj yapmadılar mı size?
Aleyunll eez yaptılar tabi ki ama doğumdan sonra enfeksiyon ve ödem oluştu o yüzden henüz yatamıyorum malesef.
_tugba94 Bende hala uyuyamıyorum direk belim ağrımaya başlıyo ne zaman geçer bu durum bilmiyorum😮💨 6 ay oldu, özledim yüz üstü uyumayı..