Hicbirsey yedirmenize gerek yok.1 1.5 saat önce belki bir porsiyon meyve olabilir.2 yaşında bir çocuğun zaten gece yatarken birşey yiyip içmesine gerek yok.inek sutunune de en az 3 yaş ve sonrasında başlayın o da hafta da 1 2 kez 1 bardağı geçmesin.onun yerine her gün toplamda 1 2 su bardağı süt ürünlerini tüketmesi daha yararli