Biryenianneee Eğer denize sokmayacaksanız güneş kremi de sürmezsiniz bol bol müslin örtü olsun yanınızda güneşten korumak için. 10:00-15:00 arası güneşe çıkarmayın. Normal saatlerde de direkt güneşe maruz kalmamalı doktor öyle demişti. Muhakkak bir şapka mümkünse uv korumalı bir şapkanız olsun. İnce jakarlı zıbın bodyler çok işe yarıyor. Sinek için ben trukid kullandım kızım da 3 aylıkken, çok güzel korudu tavsiye ederim. Ayrıca biz sahilde bebek uyurken güneş ve rüzgardan korumak için üç yanı kapalı önü açık bir çadır aldık. Basit bir şekilde kuruluyor. İçinde uyudu çok rahat ettik. Decathlondan almıştık uv korumalı diye geçiyor o da. Babybjörn muadili bir anakucağı var onu da götürdük kimi zaman. Orada da çok rahat ettik epey oyalandı. Aklıma gelenler bunlar ☺️ En rahat tatilini olacak demişti doktor bize üç aylıkken ek gıda yok, yürüme, emekleme yok😅 iyi tatiller dilerim😊