Kızlar oğlum 28 aylık ve doğduğundan beri Demir kullanıyoruz çok zor içiyor zaten artık içinden çıkılmaz bi hal aldı. En son tahlil yaptırdık gene bomboş deposu kafayı yicem artık. Sadece damla mı kullanılıyor çocuklarda bilen var mı iğne falan veriliyor mu daha hızlı tamamlayacağı bi tedavi var mıdır?