nurbelonuc Kızlar mama sandalyesi almıştım ama daha 3 ay olmadan bi ayağı gitti, bana güzel sağlam bi mama sandalyesi önerir misiniz çok kararsızım
Asyaveannesi04 nurbelonuc ikea antilop kullanıyorum 13 aydır çok memnunum bebeğimde çok seviyor, kullanımı temizlenmesi de kolay