Beautiful-73 Selam anneler. Kızım 2 aylık doktorumuz korunma yöntemleri ile ilgili bilgilendirdi. Hap kullanmak istemiyorum. Çok kilo aldırdığını duydum. Doktor öyle bişey yok dedi. Var mı aranızda bunu yaşayan? İğne konusunda da bilgisi olan yazabilir mi lütfen